Omul vine în lume din dragoste și trăiește prin dragoste

Omul vine în lume din dragoste și trăiește prin dragoste
Majoritatea textelor scrise de oameni sunt despre dragoste. Majoritatea gândurilor noastre sunt consacrate dragostei și cele mai puternice sentimente ni le trezește tot dragostea. 
Fiecare persoană este unică și fiecare persoană iubește în felul său, după modelul pe care l-a învățat de la părinți, din jurul nostru, sau după propriul său plac. În momentul în care ne îndrăgostim și alegem să iubim o persoană, o facem pentru toată viața, deși nu suntem conștienți. Poate că uneori există certuri, despărțiri mici, cuvinte spuse fără să ne gândim, dar toate acestea se iartă în momentul în care luăm viața în serios. E nevoie de a lua viața în serios pentru a putea scăpa de aceste certuri și neînțelegeri. Dar și de a lua viața în serios este nevoie de o anumită schimbare în viață, este nevoie de a întâlni pe acea persoană pentru care singur vrei să-ți schimbi viața. 
Ce poate fi mai minunat decât să ai pe cineva lângă tine, care să te asculte când vrei să vorbeşti, care să îţi fie alături când îţi este bine şi mai ales când eşti în necazuri, persoana care te face să simţi că îţi este dor în fiecare minut... 
Dar ce poate fi mai minunat decât să ştii că această legătură este binecuvântată de Dumnezeu şi Maica Domnului... nimic nu poate fi mai presus, nici măcar cea mai mare desfătare pe care ţi-o oferă viaţa de pe acest pământ, pentru că fără binecuvântarea de Sus nimic nu îţi poate aduce fericire. 
Cred că fiecare dintre noi ne dorim o persoană căreia să-i oferim toată dragostea şi înţelegerea noastră şi să ne răspundă cu aceleaşi gânduri. Asta îmi doream şi eu cu ceva timp în urmă, şi mă rugam la Măicuţa Domnului să-mi trimită o fată care să fie credinciosă, bună, cuminte, blândă, care să mă înţeleagă şi cu care să pot cunoaşte dragostea cea întru Hristos, cu care să mă căsătoresc şi să am o familie creştină, cu frică de Dumnezeu. 
După ceva timp, rugăciunile fiindu-mi ascultate am cunoscut o fată, cu numele Iulia. După ce am cunoscut-o, încă mă rugam la Maica Domnului să nu mă lase să mă apropii dacă nu e ea cea făgăduită, şi în timp relaţia noastră a devenit nemaipomenit de frumoasă, simţind la fiecare pas binecuvântarea de Sus. 
Într-o zi stăteam şi mă gândeam la diverse probleme, când deodată m-am gândit la câtă dragoste a pus Dumnezeu în fiecare lucru pe care l-a făcut: m-am uitat la cer şi am văzut atâta perfecţiune în culoare şi, deşi e imens, pare atât de sensibil, păsările care sunt caracterizate de atâta libertate folosită în cel mai frumos mod posibil, încununând pământul în mai fabulos; iarba, copacii, florile care nu denotă numai gingăşie şi perfecţiune.. toate au fost făcute din iubire... Şi contemplând la aceste lucruri, parcă fiecare îmi spunea „iubeşte!” ...şi dintr-o dată sufletul mi s-a umplut de dragoste, şi mi-am dat seama de ce putere are iubirea asupra unui om... te poate schimba radical... te poate face să-i înţelegi pe cei din jurul tău şi pe tine însuţi în acelaşi timp, de aceea îi voi mulţumi mereu... alături de el am învăţat să iubesc!
 Cred că dacă am înţelege fiecare ce înseamnă să iubeşti şi să fii iubit, am trăi într-o lume de basm, fără invidie, egoism, răutate şi ură... pentru că atunci când iubeşti uiţi de toate aceste răutăţi, şi nu vezi decât partea bună a lucrurilor. E greu de crezut că prin două cuvinte putem schimba lumea şi nu trebuie decât să le trăim în sensul lor deplin, în curăţie, şi cu multă nădejde în Dumnezeu care ne-a învăţat să iubim şi cum să iubim... fiind exemplul perfect. 

Fragment din cartea „Tinerețe – Iubire și Inspirație” de Igor Andronachi.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii