Tărăsăuți: Mă-nchin, măicuţă, în faţa ta!


Tărăsăuți: Mă-nchin, măicuţă, în faţa ta!

Doamne, cât este de bine
Când e mama lângă mine,
Ţine- le, Doamne, îndurare
La mulţi ani cu sănătate.
(Gr.Vieru)
Multe s-au spus despre mama, dar şi mai multe au rămas nespuse. Şi ce cuvinte ar putea reda văpaia focului iubirii din sufletul mamei? Pentru că mama este cea mai frumoasă, cea mai duioasă, cea mai, mai, mai…
Săptămâna curentă, la şcoala de cultură generală din Tărăsăuţi, a fost organizat un matineu de către elevii clasei a 2-B, dedicat mamelor iubite, scumpelor profesoare. O cântăm zilnic cu toţii pe mama din vremuri vechi-străvechi, de când s-au ivit cuvintele graiului matern.
Pentru că graiul pe care-l vorbim zilnic este un neîntrecut şi nemuritor poem despre mama. Oriunde nu ne-am afla, oricât de lung ar fi drumul dintre noi şi mama, nu ne va putea despărţi nimeni şi nimic. Iată de ce ne rugăm pentru ea.
Au fost plăcut uimiţi cei prezenţi de minunatele cântece despre mamă, interpretate de elevi, de felicitările elevilor clasei a 2-B. Fie că suntem mici, fie că suntem mari, pentru mama tot copii ramânem. Toate cântecele lumii sunt trecătoare. Dar este un cântec ce dăinuie veşnic! Mereu drag, mereu proaspăt, despre cea mai sacră fiinţă, despre cea, care ne-a dat viaţă – despre mama!
De aceasta ne-am convins datorită elevilor noştri şi cântecelor lor despre mamă, pregătite cu ocazia frumoasei sărbători.
Mă-nchin ţie, mamă bună,
Care m-ai adus pe lume,
M-ai crescut, m-ai legănat,
Cântec dulce mi-ai cântat.

Stela PALADII,
diriginta clasei a 2-B la ŞCG din Tărăsăuţi

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii